icecreamgirl

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Sandra H - 17 februari 2013 14:33

Hej!
Jag vet att jag bara skrev väldigt lite igår, men jag mådde jättedåligt! Det blir inte bättre pga av att min syster har blivit väldigt sjuk heller... Idag åker jag till pappa för att komma bort från alla sjuk-baciller ;)


Vad gäller filmen så var den jättebra! Jag rekomenderar att ni ser den också! Jag mår ju som sagt inte så bra just nu så jag orkar faktiskt inte skriva någon lång recension, så om ni vill veta vad filmen handlar om m.m får ni googla på "röjar-ralf recension" eller liknande. Jag är inte på skrivar-humör just nu, men jag såg att jag tappat en hel del läsare sen igår. Jag har legat på runt 25 och igår var det 12 så jag kände att jag var tvungen att uppdatera lite grann. Det kanske inte är super uppdatering i veckan, jag har ju skola att tänka på! Lovet är slut folket!


Hoppas att ni mår bättre än jag och kommentera gärna! Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är tretton år gammal. Jag har aldrig bloggat förut så det här är min första gång. Jag är väldigt blyg av mig och gillar inte att vara i centrum, men en blogg kanske inte är så farlig att vara i "centrum" i :)
Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken glassmak gillar ni bäst?
 Jordgubb
 Vanilj
 Choklad
 Blandat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards