icecreamgirl

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Sandra H - 14 februari 2013 20:16

Nära nu hörni! Jag sa ju att om jag får 20 unika besökare ska jag komma med en överraskning eller hur? Idag har jag fått 19! nu? Undrar ni vad jag gör nu? Nej, tänkte väl det. Men ni får veta iallafall! Jag, mamma och hennes pojkvän bakar pizza... i tacobröd! Har ni testat det någon gång? Det har inte jag så det blir kul att smaka nu!
Jag fick några kommentarer idag och jag blev jätteglad! Även om jag bara har ett fåtal läsare och även om jag bara har haft bloggen i 2 dagar, så tycker jag det är jättekul att blogga!

Tack för alla fina kommentarer!
Nu ska jag fortsätta baka så vi hörs!

 

Av Sandra H - 14 februari 2013 16:35

Här sitter jag och ser ut som en efterbliven säl för att jag är så glad.
Nej, men seriöst jag såg att jag hade fått 15 unika besökare idag! Det kanske är ganska lite men för mig är det stort! Alltså det här är dag två och jag har haft 15 besökare. Jag undrar bara, hur hittade ni hit? Ni kan väl skriva i kommentarerna (snälla) hur ni hittade hit? Det hade varit jättekul :) Här får ni en liten bild för bildlösa inlägg suger eller hur ;)
 

Av Sandra H - 14 februari 2013 12:53

Jag tror jag dör av uttråkning... Det finns INGET att göra! Jag sitter här på Annelies jobb och tittar på bloggen och försöker framkalla kommentarer... kan ni inte kommentera lite? Eller ställa en fråga? Jag känner att bloggen inte kan bli bättre om ni inte kommenterar lite så jag vet vad ni vill läsa om! Nu ska jag gå och sova lite, social som jag är... Ha det bra så hörs vi ikväll

Av Sandra H - 14 februari 2013 09:10

Jaha, glad alla hjärtans dag då! Hoppas ni firar bättre än jag gör! Jag sitter bara här helt ensam och äter popcorn... Vad gör ni på alla hjärtans dag?
Jo... det finns ett sätt jaag firar alla hjärtans dag på! Mina kusiners mamma fyller ju år idag (grattis Annemarie) Hoppas alla ni får en underbar alla hjärtans dag och firar den med alla era "käraste" (känner mig väldigt högtidlig här) 


Ha en jättefin dag nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är tretton år gammal. Jag har aldrig bloggat förut så det här är min första gång. Jag är väldigt blyg av mig och gillar inte att vara i centrum, men en blogg kanske inte är så farlig att vara i "centrum" i :)
Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken glassmak gillar ni bäst?
 Jordgubb
 Vanilj
 Choklad
 Blandat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards