icecreamgirl

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Bio!

Av Sandra H - 16 februari 2013 14:28

Wow.
Wow säger jag bara. Filmen var inte i närhetren av mina förväntningar! Eller alltså det var inte den bästa film jag har sett men lååååångt ifrån den sämsta! Nu sitter jag här och fetar mig med Ema...
Det här blir typ världshistoriens sämsta och tråkigaste inlägg, men jag orkar seriöst inte skriva! Så hej så länge!

 
 
Jonna

Jonna

16 februari 2013 20:18

Jätte fin blogg!! Kram<3

http://Jonnadance.bloggplatsen.se

Sandra H

16 februari 2013 23:11

Aw tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra H - 4 mars 2013 16:50

Kort inlägg igen, dum som jag är... Ja, idag sitter jag och bloggar från biblioteket, jag har insett att det är en bra plats att läsa, göra läxor och blogga från! Min kompis och jag sitter här och pratar via facebook! Jag känner att jag är väldigt ...

Av Sandra H - 27 februari 2013 16:35

Idag har varit en ganska bra dag! Jag vaknade upp som en... nej, jag vet inte något trött iallafall. Skoldagen gick ganska långsamt, men slutet av dagen var bäst! Jag städade min bänk, pratade med mina kompisar och hade allmänt roligt! Nu väntar bara...

Av Sandra H - 26 februari 2013 07:45

Hej allihopa!Jag är så, så, så ledsen att jag knappt har bloggat någonting den senaste tiden! Men jag har varit sjuk, trött, med mera. Men jag ska försöka fortsätta blogga nu! Ifall ni är otroligt uttråkade och vill veta vad jag gör kan ni ju fortsät...

Av Sandra H - 21 februari 2013 16:02

Hej, det här blir ett väldigt kort inlägg. Jag är sjuk och orkar inte så mycket. Jag skriver mer näata vecka fömodligenlite i helgen oxå. Jag hoppas ni stannar även om jag är llite offline ett tag ...

Av Sandra H - 19 februari 2013 11:18

Hej hörni, om det nu är någon som läser... Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft magsjuka och bara legat och sovit hela dagarna. Jag såg på statistiken att det bara var 1 läsare igår och jag blev så be...

Presentation


Jag heter Sandra och är tretton år gammal. Jag har aldrig bloggat förut så det här är min första gång. Jag är väldigt blyg av mig och gillar inte att vara i centrum, men en blogg kanske inte är så farlig att vara i "centrum" i :)
Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken glassmak gillar ni bäst?
 Jordgubb
 Vanilj
 Choklad
 Blandat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards