icecreamgirl

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Sandra H - 15 februari 2013 21:50

Haha min lillasyster måste vara den knäppaste som finns! Jag och hon satt och tittade på lite bilder och jag bara:
Han var söt!
Hon: Är du kär eller?
Jag: NEJ! Varför tror du alltid att jag är kär?

Hon: För du behöver hitta din tonårsromans!


VAD. FAN?
Haha, var bara tvungen att skriva det här :D Nu ska jag se på film!

Av Sandra H - 15 februari 2013 19:35

Jag sitter här framför tv:n och känner mig som en åttaåring.

Jag och min syster (som faktiskt är åtta) sitter och tittar på Wild Kids... Det värsta är att jag börjar tycka att det är bra!
Åh, tur, nu tog det förbannade programmet sut! Ni kanske märker att jag inte är på topphumör just nu, och jag har faktiskt ingen förklaring till det... Jag är bara på ett klassiskt skit-humör! Nej jag skojar...


Men nu skiter vi i att jag är tjurig och pratar om nåt annat! 

Imorgon ska jag på bio! På Röjar Ralf... Haha, inte världens ungdomsfilm direkt kanske men syrrorna blir ju glada xD.

Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga imorn men det gör väl inget? Kommentera gärna lite oxå så blir jag glaaaaad!

Ok nu är jag på mitt konstiga humör igen så det är bäst att jag skriver klart och går och lägger mig! Nej, men jag måste sluta nu, det är ju något allvarligt fel på mig. Ses!

Av Sandra H - 15 februari 2013 13:31

Har ni någon gång haft så tråkigt så ni inte vet var ni ska ta vägen?

Precis så tråkigt har jag nu. Annelies jobb ska byta lokal så jag kan inte följa med henne idag. Jag hade faktiskt gärna gjort det för att få en stund med henne för mig själv, hennes pojkvän sov här igår. Om ni undrar hur pizzorna blev var de helt ok!

Tacobröden blev lite brända men annars var det jättegott!


På tal om ingenting, tack så mycket för kommentarerna jag får och tack för frågorna! Ni anar inte hur glad jag blir! 

Jag fick en fråga om länkbyte från Sims3tjejen och blev jätteglad, jag länkar gärna så fråga på :)


Nu ska jag gå och ta en dusch, jag har fortfarande inte vaknat riktigt...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är tretton år gammal. Jag har aldrig bloggat förut så det här är min första gång. Jag är väldigt blyg av mig och gillar inte att vara i centrum, men en blogg kanske inte är så farlig att vara i "centrum" i :)
Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken glassmak gillar ni bäst?
 Jordgubb
 Vanilj
 Choklad
 Blandat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards